Jak postupovat při vrácení zboží

Objednali jste si zboží, které vám nesedí a chtěli byste ho vrátit? U nás to není žádný problém.

Podmínky pro vrácení zboží jsou následující:

  • vrácení zboží je možné do 14 dnů od nákupu (převzetí zboží),
  • zboží musí být nenošené, nepoužívané, neprané
  • neodstraňujte vysačky a jiné cedulky (pokud to balení umožňuje, v opačném případě balení uschovejte)

Před odesláním nás informujte přes e-mail. Elektronicky nám také můžete zaslat vyplněný reklamační formulář.
V takovém případě nezapomeňte přidat do balíku informace o vás, abychom dokázali vrácené zboží přiřadit.

Kam odeslat

Pro odeslání je možné využít několik způsobů. Můžete využít služeb Balikovny, Zásilkovny nebo PPL.
Nejjednodušší způsob je zaslání na adresu:

Merinox s.r.o.
K Holyni 84/20
15400, Praha 5

Nejlevnější způsob je zaslání na výdejní místo jednoho z přepravců. Pro vyhledání nejbližší pobočky většinou stačí použít PSČ 15400.

Při vyplňování údajů o příjemci uveďte naše kontaktní údaje, aby nás dopravce mohl kontaktovat

Co bude potom

Po obdržení zboží provedeme kontrolu jeho stavu a vytvoříme vám opravný daňový doklad. (max. 2 dny)
V případě platby kartou vám peníze vrátíme na platební kartu, kterou jste za objednávku zaplatili.
Obdobným způsobem jsou vráceny peníze pokud jste platili bankovním převodem.
Jestli jste za objednávku zaplatili dobírkou, tak nám do formuláře nezapomeňte uvést bankovní účet na který budete chtít peníze vrátit.

Vrácení peněz je zpravidla zpracováno do 7 dnů.